Premiile Oscar 2010

Acum , sosind momentul adevarului , am tot dreptul sa fiu rau si sa spun ” Ţacă Fraierilor!!! ” . Imi pare extrem de bine ca a invins cinematografia, FILMUL , nu DESENUL animat. Dupa atatea luni de „Avatar e cel mai tare,Avatar ia toate premiile nici nu se discuta” , in care eu am tacut si nu am comentat[prea mult] , acu’  sa culeaga roadele Avatar. A! Si daca pana acum Avatar era criticat si incerca toata lumea sa-i puna bete-n roata [ vezi cazul cu scenariul si ideea copiate de la un film rusesc vechi] , a venit momentul lui The Hurt Locker. Cred ca primul lucru care masele il vor spune e ca este plictisitor. Ca sa fiu sincer si eu la inceput , dupa ce l-am vazut , am avut aceeasi parere si nu mi s-a parut deloc mare lucru, insa am stat si l-am analizat foarte bine si mi-am dat seama ca e o capodopera. In final , mai bine nu se putea.

Dar poate unii din cititorii blogului nu s-au informat pana acum asupra acestui mare eveniment , asa ca eu le voi face o lista + niste comentarii unde pot , a filmelor castigatoare.

  • Cel mai bun film – The Hurt Locker

Nominalizari : A Serious Man[n-am vazut] , An Education [n-am vazut] , Avatar , Up in The  Air[film bun, imprevizibil, nu genul celor acelora care iti dai seama de final dupa juma de ora , final magistral] , Inglorius Basterds [alt film tare , ce nu mi-a placut au fost chestiile „american pie”-ene care apareau cand se vorbea despre un personaj] , District 9 , The Blind Side, Precious , Up [n-am vazut niciunul]

  • Cel mai bun actor in rol principal – Jeff Bridges ( Crazy Heart )
  • Cea mai buna actrita in rol principal – Sandra Bullock ( The Blind Side )
  • Cel mai bun regizor – Kathryn Bigelow ( The Hurt Locker )
  • Cel mai bun actor in rol secundar – Christopher Waltz ( Inglorious Basterds )
  • Cea mai buna actrita in rol secundar – Mo’Nique ( Precious )
  • Cel mai bun machiaj – Star Trek
  • Cel mai bun scenariu adaptat- Precious
  • Cel mai bun scenariu original – The Hurt Locker
  • Cel mai bun scurtmetraj – The New Tenants
  • Cel mai bun film de animatie -Up
  • Cea mai buna scenografie – Avatar
  • Cele mai bune efecte vizuale-Avatar
  • Cele mai bune costume – The Young Victoria
  • Cel mai bun montaj – The Hurt Locker
  • Cea mai buna imagine – Avatar
  • Cel mai bun mixaj de sunet – The Hurt Locker

Mai sunt vreo doua dar m-am plictisit sa le scriu . Vizionare placuta !

4 răspunsuri to “Premiile Oscar 2010”

  1. koiler Says:

    deci vlad esti un oligofren prost care se uita la filme cu irakieni idioti adica ce vezi tu frumos la acel film de 2 parale nu te inteleg nici na aparut de 2 luni si deja a imbacsit televizoarele pana si la noi care avem o televiziune de cacat au reusit sa ia drepturile de televiziune NO COMMENT ratonule

  2. Si eu sunt dezamagita de reusita filmului si nu a desenelor :(.
    Bafta la istorie! Am sa-ti anunt rezultatul la Radio Difuziunea!

Lasă un răspuns

