Era ceva…parca…

Teoretic, asta ar trebui sa fie un post foarte banal si scris cat mai natural. Boon…so far so good…problema e ca nu am starea deloc necesara sa raspund fix acum unei provocari date de tovarasa  dnk , care oricum ma ia la bloggerit,orice ar scrie…dar fie!

Astazi , in timp ce ma uitam la un film-documentar care mi s-a parut foarte interesant deoarece era un fel de interviu  intre 3 mari chitaristi ( J.Page,The Edge si J.White) m-a trezit un dor nebun de domnisoara „Rada-Rada”(care este chitara mea). Probabil lucrul care a facut sa tasneasca in mine acest sentiment unic, injectandu-mi in vene parca stropi grei de Rock ‘ N ‘ Roll , a fost scena cand J. Page a marturisit pe la varsta de 14-15 ani ca el nu va continua cu o cariera in muzica, ci una in cercetare biologica. Pai atuncea dai taticule ,in prima faza,muzica tare si imagineaza-ti cantand in fata a catorva mii de oameni,cu o pusca(a lui mihai) ,tintuita intre doua rafturi, pe post de microfon si , mai apoi apuca de griff pe don’soara si fa un lil’ jam session.Desi cred ca cantam cele mai mari prostii din viata mea , mi s-a parut ca in acele momente sunt un mic Hendrix,un mic Cobain,un mic mic om care n-are nici cea mai vaga idee de ce vraji face si ce „bagheta magica” stapaneste.El doar…se prosteste si se joaca. Si clar ii place!Totul suna perfect , degetele se miscau de la sine , mintea imi dicta idei complexe…eram in transa ,eram intr-o alta dimensiune ,una care a rupt orice bariera existenta si a facut ca eu si chitara mea sa fim una si aceeasi entitate. Pana cand, deodata, un acompaniament ciudat , a aparut facand ca vorbele dulci ale „Rada-Radei” sa se distorsioneze si sa-si piarda treptat,dar cu un ritm alert,melodicitatea aparent infinita

– Da ! Si vrei sa vin sa te ajut? Bine..cobor acum.

Cu o mana rece am asezat greoi chitara in culcusul ei si m-am indreptat ferm spre usa.

Un răspuns to “Era ceva…parca…”

  1. Si castigatorul e Vlad. Pam pam. Iti ofer postul meu drept premiu.:)
    O sa apara si el, cred:-„…

Lasă un răspuns

