Happy Valentine’s Day

Vreau sa urez un” Happy Valentine’s Day” la toti indragostitii de pe lumea asta si in special la cei care ii cunosc.Iubiti-va mult ,ca e taaaaaaare frumos! Si desi  petrec Ziua Indragostitilor singur de vreo 3 ani incoace(asta sa n-o afle nimeni) , vreau sa spun si eu cuiva te iubesc.Asa ca da, tu (daca esti fata desigur) te iubesc !

Si doua videoclipuri acum…primul mi-a placut foarte mult(avand in vedere ca am trecut si eu de 2-3 ori prin galeria dela Otelul si atmosfera e … :X) si al doilea e mai romantic.

8 răspunsuri to “Happy Valentine’s Day”

  1. Sa nu uiti ca primul video il ai de la mine daa:-W:-W..

  2. iubesti toate „tu”-urile nu-i asa?:))
    genial primul :)) truly, madly, deeply :x. si apropo..ziua indragostitilor n-o petreci niciodata singur, ci cu prietenii imaginari. zana stie :)).
    >:D<

  3. heeei am pux 😡 de ce e furios? e : x :))stupiid.

  4. happy go-f-yourself day everybody!!! >:D<

  5. O da
    a2a tocmai ce i-o dadusem dudelui si hop, si la tine.
    e oare posibil sa existe vreo meldoie buna pe care TU sa n-o stii?:))

  6. eu stiu cui ii zici tu” te iubesc” nui asa vlad?

Lasă un răspuns

